Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.01.2017, 12:56   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

A ja tam nie wiem, czy cos jest sp... czy też nie.
Teoretycznie możnaby powątpiewać, czy pompa w starej AT była szczęśliwa. Raz, że styki, dwa, że na małym ciśnieniu. Czyli ze sie moze zwalić i zamoczyć (choć przewidywalnie), czyli ze nie mozna wymienic na typowa samochodowke.
Za to mozna ja wypiąć w ogóle albo naprawić pod chmurą.
To samo z podciśnieniową Mikuni -niby sprytna, ale w upale sie zapowietrzała.
Chce powiedziec, ze dopóki nie wiemy, jaki był zamysł, założenia i ograniczenia konstruktora, dopóty to nasze pisanie p...leniem o szopenie jest. I dupy bólem.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dusi ją na zimnym ozeh Uklad paliwowy i wydechowy 14 28.08.2016 10:32
Problem że startem tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 30.07.2015 13:53
Metaliczny strzał na zimnym KML Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 19.09.2011 14:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.