![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,283
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 12 godz 27 min 24 s
|
![]()
Dlaczego pytam. Wiosna na karku od paru weekendów siedzę i dlubie przy dziku. I zawsze przed sezonem miedzyinnymi sprawdzam wszystkie kostki tzn czyszcze itp. Ty akurat chodziło mi o przeniesienie reglera i przekaźnika, aku może se tam siedzieć od biedy. I właśnie jak czyscilem instalacje to wszędzie był piach i wilgoć. Poprzedni właściciel nie jeździł w terenie a ja po zakupie zrobiłem może ze 100km, z czego ze 10 w blotnistym terenie. Wiem ze SE mialo juz fabrycznie tak zrobiona instalacje. Narazie to nie planuje topic w błocie bo to moja lalka. Bardziej chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa z brodzeniem. Czy po kontakcie z wodą mozna spodziewac sie problemow bo wszystkie kostki są dosyć nisko.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |