|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.03.2017, 00:28 | #12 |
Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
Post pod postem, bo inaczej nie byłoby widać odpowiedzi, wybaczcie.
Otóz, pomierzyłem, wziąłem ze sobą za mało fantów, więc lekko nie było, ale koniec końców co zebrałem. Na wolnych obrotach między fazami około kilkanaście woltów. Przy 8000 RPM około 130V. Sprawdzałem na 3 parach, tj 1-2,1-3,2-3. Przy 8000 RPM było praktycznie równo na wszystkich parach ok 130V beż zadnych anomalii, ale to był tylko miernik z pamięcią maksymalnej wartości - pomiary bez regulatora - gołe żółte przewody. Z kolei wszystko podłączone, to również nie było odchyłek, tyle że wtedy kręciłem krócej i mniej, jakoś do 7500 RPM, bo już przy 7000 napięcie na klemach akumulatora leciało w górę. Przy tych obrotach było jakoś niecałe 120V między trzema parami. Nie mam pomysłów, będę wdzięczny za pomoc/sugestie. Nadmienię, że to jest na kolejnym regulatorze od RAFWRO. Tak jak wcześniej pisałem - poprzedni okazał się zupełnie sprawny.. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problemy z ssaniem | myku | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 20 | 26.07.2013 22:08 |
Regulatory napięcia łańcucha | Marcin-BB | Hamulce, kola, opony | 24 | 01.07.2010 21:47 |
Info - regulatory napięcia | ramires | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 18.05.2008 11:17 |