Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.04.2009, 18:25   #9
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
No mnie nie przekonałeś tą niezawodnością. Raczej chodzi o lepszy zapłon, może niższa emisja spalin, chociaż to w tamtych latach nie było aż tak ważne. Jeszcze tylko pytanie czy w Trampkach od zawsze były dwie świece na cylinder?

Dublowanie układów w celu zapewnienia niezawodności to raczej tylko w sprzęcie latającym
A tak nawiasem mówiąc dołożenie drugiej pompki paliwa to jak napis na baku: "Robimy pompki do dupy ale za to dokładamy drugą gratis"
trampek od 1986r miał dwie świece na cylinder
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gilera rx Arizona 125 problem z iskra fabrizio13 Układ elektryczny i zapłonowy 24 15.02.2013 18:41
Znikająca iskra w xlv750r bioly2500 Układ elektryczny i zapłonowy 4 02.12.2011 23:26
Iskra, a raczej jej brak. Robertbed Układ elektryczny i zapłonowy 3 05.11.2009 23:13
co to jest? Robertbed Układ elektryczny i zapłonowy 14 24.09.2008 10:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.