Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.05.2017, 22:30   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Ja nie jestem teoretyk, nie podoba mi sie dzidowanie na jedynce, a na dwójce dla mnie za szybko.
Znalazłem taki opis: "back sprocket 46 teeth, instead of 42, makes the manual (non DCT) beast a completely different bike. Alive,, fluent, strong, flexible, more controlled and no more half clutch on 2nd gear"
Mnie przekonało, tym bardziej że od kiedy wywaliłem Dunlopy, to jeżdżę do 160 .

Ostatnio edytowane przez bukowski : 24.05.2017 o 11:51
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.