![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,963
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 34 min 30 s
|
![]()
19732169_10209962231237980_1198399719484460942_n.jpg
Ostatnio widziałem kilka takich zdjęć. Gmoli na silnik nie będę zakładał, bo po primo nie podobają mi się, po drugie primo i tak kamień da rade wślizgnąć się. Niestety Pan Honda pożałował na taką osłonę jak mieliśmy w starych afrach a więc co założyć ![]() ![]() http://www.onlybike.it/index.php?opt...ews&Itemid=116 To jest opcja doskonała, jednak ma mocno niedoskonałą cenę... 480eu ![]() https://shop.touratechpolska.pl/engi...rica-twin.html Touratech cena duża, ale fajnie chroni, podoba mi się jak jest zamontowana i wygląda na to, że nie będzie łapała dużo błota z przedniego koła, bo szczelnie dolega do ramy. http://shop.bumot.eu/en/catalog/id/124.html Fajnie chroni boki, ale będzie zbierać błoto bo ma pług z przodu otwarty... http://www.twistedthrottle.com/sw-mo...in-crf1000l-16 Najtańsza SW robi jakościowo dobrze rzeczy. image.jpeg Na advrider gość zrobił jeszcze takiego moda. Pisałem z nim i mówił że od strony sprzęgła nie tuningował, bo płyta jest na tyle szeroka, że ładnie odsuwa silnik od zagrożenia. Macałem ostatnio płytę GIVI chujówka, nie chroni wiele wiecej niż oryginał... Są jeszcze różne lepsze i gorsze, ale ze względu na cenę, dostępność i ochronę jaką oferują będę wybierał między TT a SW+modyfikacja. Dodatkowo będę chciał zając się produkcją osłony dekli z carbonu/amelinium ![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 10.07.2017 o 17:29 |
![]() |
![]() |