![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,299
Motocykl: RD01
![]() Online: 2 miesiące 3 dni 22 godz 43 min 27 s
|
![]()
No może wsadzę kij w mrowisko nie taki słodki ten miód jak mówi puchatek mogę tylko wyrazic swoją opinię fakt nie posiadam NAT ale chciałem kupić tyle że po jeździe testowej jakoś ta euforia opadła może dlatego ze to było DCT może że już jestem stary ale do rzeczy w mieście Uć nie było możliwości ale w W-wa była tyle ze z DCT na początku tu hamulec alarm itp i szerokiej drogi z mojej strony pytanie ; czy jest AC? tak a 4 tys. kaucji to udział własny proponuje przeczytać dokładnie to co podpisuje , na stanie duży gmol wysoka szyba i w drogę oraz opony co wszyscy na nie plują nie wiem dla czego no może nie idealne ale nowe i nawet robią robotę niby trzy godziny to dużo plus margines negocjacyjny ale powiem też mało , ze stolicę znam słabo więc kierunek autostrada jedzie jak odkurzacz zbiera się od razu bez problemu nawet nie wiesz kiedy a już masz 150 duża szyba w kasku cross nawet nie wieje mam 183 tyle ze jak dla mnie za wysoka mogła by być ciut niższa ale dramatu nie ma, zwinie sie przewala z boku na bok nie ma problemu z manewrowaniem tyle ze zmiana biegów paluchami to nie moja bajka na asfalcie ok ma pazur ale taki przycięty (bez względu na mapę ) ochrona przed wiatrem no nie jest to turystyk ale też dramatu nie ma .pierwszy zjazd kierunek Kazuń bo tam mniej wiecej wiem ze można sprawdzić poza asfaltem sprzeta magiczne guziki abs trakcja off tryb manual i w drogę nie miałem odwagi wcisnąć G bo dla mnie ta skrzynia żyje własnym życiem i uczy się jak jedziesz ( jak dla mnie jest nie przewidywalna w trybie auto) gruntówka ok polna mało używana z wyrypami ok tyle ze ta wysoka szyba trzęsie się niemiłosiernie nie jestem jakiś tam kozak terenowy ani blazusiak ale zmiana paluchami nie zawsze skrzynia zdążyła zbić bieg a o tej aksamitnej pracy nie wspomnę
![]() |
![]() |
![]() |