|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.08.2017, 23:06 | #20 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 521
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Online: 1 miesiąc 5 godz 29 s
|
Czy testowany regulator napięcia powieninien być ciepły/gorący po 10 minutach jazdy? Czy tylko letni? Prosze o sprawdzenie.
Prąd na akumlatorze dobry,zarówno ze światłami grzanymi manetkami, jak i bez obciążenia. Ile warte jest połączenie przewodów fazowych na klasycznej kostce? Każdy przewód przykręcony 2 śrubami, kostki oddzielnie izolowane. Ostatnio edytowane przez Pils : 27.08.2017 o 23:07 Powód: interpunkcja |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 12:12 |