Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.09.2017, 10:51   #11
bicio
przemieszczacz
 
bicio's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,772
Motocykl: LC8, exc-f 250
bicio jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
Domyślnie

To ja mam chyba farta bo w AT miałem ukraińskiego Quanda (8 lat), a teraz w kacie też jakąś taniość i działa dobrze, a nie bawię się w jakieś wyjmowanie na zimę czy inne cuda.
Yuasy też potrafią się zdupić bez powodu, takie czasy.
__________________
'03 Hello Kitty

Słowiański Zimny Wiatr
bicio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator RD04 wymiary Poncki Układ elektryczny i zapłonowy 35 23.05.2017 19:55
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative Wojak Układ elektryczny i zapłonowy 26 12.12.2012 11:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.