Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.04.2009, 19:33   #20
Zazigi
lamer miesiąca
 
Zazigi's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wa-wa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Zazigi jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s
Domyślnie

Co do płytki to niestety ale narobiła mi trochę kłopotów ostatnio w trasie do Maroka.
Motor gasł i po zatrzymaniu zapalał bez problemu. Na początku rzadko, co 50-80km potem coraz częściej, aż w końcu stanął na dobre. Podejrzewałem problem z zasilaniem więc ominąłem pompkę na chwile ale widocznie było mniej paliwa niż mi się wydawało i problem się powtórzył więc wydawało mi się, że to nie pompka. Po rozebraniu pompki okazało się, że śmierdzi rybą, i płytka zjarała się dokumentnie do tego stopnia, że wypaliła dziurę w obudowie, co potem miało swoje reperkusje... Na szczęście miałem zapasową zepsutą pompkę, więc wróciłem do fabrycznych ustawień co okazało się zbawienne. Tak więc płytka zawiodła mnie dokumentnie. Zrobiłem na niej uprzednio około 5kkm więc wydaje mi się, że nie jest to problem z instalacją płytki. Może trafiła mi się jakaś z wadą produkcyjną. Nie wiem.
Zazigi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.