Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.03.2018, 19:51   #39
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał motif Zobacz post
why use such tyres for commuting unless you're working in woods
Ano dlatego że:
- NAT to motocykl do wszystkiego, także do dojazdu do pracy (też czasami jeżdżę nim do pracy),
- w UK jest mało legalnego terenu do jazdy off-road i lokalne władze ciągle ten dostęp ograniczają poprzez zmiane przeznaczenia drogi. Więc aby pojezdzić w offie to trzeba trochę najpierw po czarnym przemierzyć. Ja mam to szczęście że mam najwiekszy brytyjski poligon wojskowy (390 km2) Salisbury Plain Training Area godzinę jazdy od siebie, więc jest gdzie poszaleć (o ile wojsko nie zamknie pewnyh stref na ćwiczenia). Ale nie wszyscy tu mają takiego farta.
- zgodnie z tym co Motoz podaje Tractionator Adv jest klasyfikowana jako opona mniej więcej 25 off-road (patrz poniżej) tak więc de facto jest oponą ze wskazaniem na czarne:


Ostatnio edytowane przez nabrU : 21.03.2018 o 21:26
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.