|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.04.2018, 14:51 | #1 |
Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 29
Motocykl: ATAS
Online: 1 dzień 2 godz 42 min 11 s
|
Podłączenie nawigacji Garmin ZUMO 390
Dowiedziałem się w salonie, że nie można podłączyć do NAT nawigacji bezpośrednio do akumulatora. Tam jest jakieś akumulator litowo-jonowy i nie można tego zrobić w ten sposób. Wcześniej miałem Yamahę XT660R. Nawi podłączone do akumulatora i śmigało wszystko aż miło. teraz dowiaduje się, że muszę to zrobić przez jakąś dodatkową kostkę, która jest umiejscowiona pod obudową i trzeba rozebrać prawie pół motocykla. Tak mi powiedzieli w salonie Hondy w Szczecinie. Bo niby instalacja pobiera prąd i rozładowuje akumulator, który trzeba potem ładować jakąś specjalną ładowarką.
Pytanie moje, czy faktycznie nie można tej nawigacji podłączyć w ten sposób? Czy ktoś podłączał nawigację we własnym zakresie tylko pod akumulator i czy faktycznie akumulator się rozładowuje? W instrukcji montażu samej nawigacji nie ma żadnych informacji o specjalnym jej podłączeniu. Na kablu zasilającym nawigację mam bezpiecznik oraz jakąś kostkę zawierającą jakieś elektroniczne urządzenie w środku - nie wiem co to jest i jakie jest jego przeznaczenie. Wiem tylko tyle, że w żelówce od Yamahy nie było z tym żadnego problemu... Czy ktoś coś w tym temacie pomoże? |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin Zumo 350 | gdziala | Hardware | 20 | 20.08.2013 12:26 |
Garmin Zumo 400 GP | HRABIA z Krosna | Hardware | 31 | 03.01.2010 22:51 |