![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 29
Motocykl: ATAS
![]() Online: 1 dzień 2 godz 42 min 11 s
|
![]()
Hejki....
Posiadam NAT od kilku dni. Pozostały jednak nawyki ze starego motonga oraz ochraniacze na kolanach. często jeżdżę w pozycji stojącej. Stąd też moje pytanie. NAT ma ładny lakier na baku i nie chciałbym go styrać po kilku miesiącach. Nie wiem na ile jest wytrzymały i czy wytrzyma tarcie spodni wraz z mieszczącymi się pod nimi ochraniaczami o bak. Pomyślałem o jakiejś folii ochronnej w okolicach gdzie będą występować największe tarcia. Moje pytanko - czy ktoś z Was zauważył, że NAT-ka ma skłonności do utraty lakieru w okolicach kolan na baku? Czy ktoś z Was skorzystał z jakiejś dodatkowej ochrony w postaci foli ochronnej i czy jest w ogóle taka potrzeba, jeżeli jak taka folia się spisuje - słyszałem różna opinie od pozytywnych do negatywnych? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ochrona przed piaskiem RD04 | Tomas_XRV | Wszystko dla Afryki | 61 | 11.08.2016 07:30 |
Ochrona nadgarstków? | zaczekaj | Archiwum | 9 | 26.08.2013 19:36 |
Ochrona przewodów i styków | mucha_dub | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 29.07.2013 17:55 |