|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26.04.2018, 09:20 | #8 |
Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 29
Motocykl: ATAS
Online: 1 dzień 2 godz 42 min 11 s
|
Wczoraj wróciłem z ASO Hondy, gdzie dokonałem przeglądu serwisowego po 1000 km no i podłączenia kabla zasilającego nawigację. Moto nowe, więc nie chciałem w nim nic grzebać, żeby mi potem ktoś nie wypowiedział warunków gwarancji w razie czegoś tam....
Kostka, o której wspomniano wcześniej - patrz zdjęcie u góry - znajdująca się pod reflektorem, niestety to nie ta kostka. Tamta serwisowa znajduje się gdzieś w okolicy kanapy i żeby z niej wyprowadzić kabel zasilający do nawi musieli rozebrać pół motocykla, widziałem jak go rozbebeszyli. Akcja trwała 2 godziny, żeby podłączyć ten zasrany kabelek. Pomyślunek konstruktorów gody podziwu - ja bym tą kostkę umieścił gdzieś w środku silnika, żeby trzeba było rozebrać z pół silnika, ściągnąć cały bak, odkręcić przednią zwiechę, kierownicę i tylne koło. Co za półmózg to robił? Durna kostka powinna być pod siedzeniem, a nie schowana w czarnej doodpie. Akcja kosztowała mnie 350zł..... Możecie nawet nie komentować, ale nie chciałem sam przy tym grzebać. Nie wiedziałem jednak, że będzie to kosztowało aż tyle..... Najważniejsze, że mam już to za sobą i wszystko działa..... |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin Zumo 350 | gdziala | Hardware | 20 | 20.08.2013 12:26 |
Garmin Zumo 400 GP | HRABIA z Krosna | Hardware | 31 | 03.01.2010 22:51 |