|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.05.2018, 07:51 | #11 | |
Zarejestrowany: May 2016
Miasto: radom
Posty: 106
Motocykl: crf 1000A->790advR/drz 400e
Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 30 min 33 s
|
Cytat:
I tak potwierdzam. Kilka razy spotkałem się z taka opinią, również na zagranicznych forach. Oczywiście może być wiele przyczyn, nie tylko zawias, kiedyś w innym moto to była kwestia szyby, była przykręcana do kiery i pod nieodpowiednim kontem generowała nacisk na nią - efekt bujanie. Ale co do tkc 70, tak jak napisałem wyżej spotkałem się z wieloma opiniami, że ma tendencje do shimmy, zaczyna bujać przy większych prędkościach. Stąd pytanie o rally str - ale jak się bujnąłeś do 2,0 bez wielkiego halo - to wniosek dla mnie że zachowuje się ok. Ja nie mam żadnych problemów przy mijaniu czy wyprzedzaniu obok tirów, jazdy w tunelu i dalej wyprzedzaniu przy większych prędkościach. Jest to co najwyżej bardziej niepewne z uwagi na to bujanie kiery Edit: A to też prawda że motur nie przeznaczony do takich prędkości. patrząc na chwilowe spalanie to rozsądne kończy się na 150km/h. Motur ma bardzo lekki (w moim odczuciu) przód. Ruch kierownicy nie stawia absolutnie żadnego oporu w porównaniu ze sprzętami typowo szosowymi - może to też ma wpływ. Tak na marginesie - jak przy takim zakresie ruchu kierownicy(olbrzymim) sprzęt wpadł w shimmy to by łapy pourywało:/ Może trzeba mu amor skrętu założyć, wtedy kiera będzie stabilna jak w moturach na szosę bez amora, tylko wtedy straci się możliwość tak szybkiego ruchu kierą w terenie - ot takie przemyślenia. Wniosek dla mnie. Licze że na str, ewentualnie karoo street nie będzie odczucia bujania Ostatnio edytowane przez rene82 : 11.05.2018 o 08:07 Powód: dopisany ostatni akapit |
|