Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.05.2018, 08:57   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał sebastian_j Zobacz post
MT90 ma świetne właściwośći trakcyjne w każdych warunkach, ale przód rzeczywiście ząbkuje strasznie. Po 6-7 tyś. km przód motoru mi dosłownie podskakiwał przy małych prędkościach. Zastanawiałem się co za cholera, a to właśnie była opona.
Teraz przód TKC80, tył wciąż MT90.

Właśnie @Dubel, orientujesz się może czy w Norge można mieć różne opony?
Slyszalem ze mozna, podkreslam ze slyszalem. Wazne by spelnialy wymagania dotyczace rozmiaru, nosnosci i predkosci podane w dowodzie rejestracyjnym. Slyszalem tez ze jest topuszczalny manewr o jeden rozmiar gora, dol. Mam troche problem bo w dowodzie stoi ze opony do turbo swini powinny byc z indeksem predkosci ''W'' :/
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.