15.07.2018, 12:12 | #10 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
1090 R to świety motocykl, lepsza pozycja niż w NAT, lepszy zawias.. no i KTM.. ale... W sumie to powodów jest kilka.. 1. Ekipa nam się nieco rozlazła.. coraz mniej w terenie latamy 2. z Racji przeprowadzki za Szczecin szukałem sprzętu którym cześciej polecę do miasta i tutaj NAT sprawdza się lepiej. 3. NAT była poprostu Tańsza w używkach 4. NAT ma automat 5. chyba trochę szukałem odmienności.. a 1090R to dla mnie poprostu nowoczesne LC8.. podobnie jedzie podobnie waży, podobnie oddaje moc.. tylko elektroniki więcej... rozpatrywałem też WOdniaka... ale po 2 godzinnych testach mi zupełnie przeszło.. jak bym miał siano rozpatrywałbym jeszcze Multistradę enduro.. bo silnik tego sprzęta to petarda.. aa i latałem też 1290R.. i też jedzie jak przecinak.. tylko za drogi i chyba za bardzo elektroniczny jak dla mnie..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reflektory od fiata po latach... | Maniok | Wszystko dla Afryki | 17 | 06.05.2009 13:36 |