Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.05.2009, 13:57   #11
BASSRIDE
 
BASSRIDE's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Kraków
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
BASSRIDE jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 5 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Nie , z pompy wyprowadzasz tylko dwa przewody które będziesz miał po odłączeniu cewki pompy od styku.Resztę zostawiasz po staremu a następne dwa potrzebne czyli impulsowy z modułu i masę podpinasz w szereg z istniejącą instalacją pompy w którym miejscu chcesz.
Czyli po podłączeniu przekaźnik przejmuje rolę cewki pompy? To przekaźnik będzie włączał pompę? Jeśli dobrze zrozumiałem to kable idące do cewki odlutowujemy i wpinamy (oczywiscie po przedłużeniu) do przekaźnika.
__________________
KTM 950 Adventure S 2003
BASSRIDE jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.