|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
31.07.2018, 10:25 | #11 | |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Cytat:
Z tego co się orientuję to w samochodach na jałowym biegu alternator nie uzyskuje pełnej sprawności i nie generuje tyle mocy ile mógłby. Dlatego napięcie na jalowym jest niższe niż jak kręcimy silnik na obrotach i gdy alternator może wygenerować pełną moc. Myslałem, że z magnetem i motocyklem jest tak samo. Baterię kupiłem - dziś sprawdzę miernikiem co jest na aku. |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dodatkowe oświetlenie jak podłączyć | polifoska | Gadżety / wyposażenie | 140 | 20.07.2024 23:33 |
Scotoiler - jak podłączyć? | CzarnyEZG | Rama, zawieszenia, napęd | 35 | 03.12.2017 12:37 |
Przerywacz kierunków - jak podłączyć. | Zet Johny | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 02.07.2015 08:37 |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 22:07 |
Metromierz Explona - jak podłączyć | smiglo | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 15.06.2010 16:14 |