Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.08.2018, 22:50   #11
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,588
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 dni 22 godz 14 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
W życiu bym nie polowil silnika przez ten uszczelniacz, a wyrwanie to mimo kołnierze jest dziecinie proste
Dubel w swoim to bym zrobił ale komuś jednak nie.
Kurde jak zobaczyłem grubość tego rantu to trochę wymiękłem.
Niemniej jakby go wyciągnąć po obwodzie młotkiem rzymskim to by średnica się zmniejszyła i powinien wyjść. Ta blacha w uszczelniaczach to z reguły gównolit... dobrze jednak ze ten problem jest tylko w sferze wirtualnej.
Co do zabezpieczenia wystarczy tylko wstawić wytoczony element między zębatkę a uszczelniacz i zostawić 1mm luzu.

M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.