Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.10.2018, 18:05   #11
Greg the Pole


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Western Canada
Posty: 10
Motocykl: 2017 Tri color 6 spd manual
Przebieg: 13 k km
Galeria: Zdjęcia
Greg the Pole jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 6 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
zawieszenie, które pracuje na nierównościach zużywa się w mniejszym stopniu niż na równej nawierzchni...podczas szybkiego suwu zawieszenia wytwarza się film olejowy, natomiast przy nikłej pracy zawiasu następuje suche tarcie i po to jest ten teflon oraz właściwa powłoka lub jej brak jak w tym przypadku... takie same elementy mam w BMW i obecnie ponad 100.000km zero zużyć, szwagier v-storm 650 82.000km olej czysty bez zużycia goleni, użytkowane na wszystkich rodzajach nawierzchni...no może bez błota po kolana. Także takie bajki o problemach z zawiasem to można sobie opowiadać na dobranoc...
Cytat:
Napisał operator99 Zobacz post
Hi mate, you can write English, it will be better
Sure, whatever works...btw...I'm not a mate, they are in Ooostralia!
Greg the Pole jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? peter8700 Rama, zawieszenia, napęd 12 22.06.2017 00:13
Dolna półka??? Jacek12-j1 Wszystko dla Afryki 23 27.05.2014 23:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.