Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.10.2018, 22:44   #11
irekafrica
 
irekafrica's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Dębica
Posty: 250
Motocykl: Triumph Tiger 800 XCA
Przebieg: Rośnie
irekafrica jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 16 godz 6 min 35 s
Domyślnie

No właśnie?Czy po zmianie z fabrycznego na tego typu tłumiki coś można zmienić czy poprawić a nie spieprzyć.Zdanie ludzi od tych rzeczy-Jak nie pali dużo więcej-nie ruszać.
irekafrica jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
dodatkowy stop led szynszyll Wszystko dla Afryki 14 13.09.2016 05:38
Brak Świateł Stop Acer Układ elektryczny i zapłonowy 11 05.09.2013 21:54
Strzelanie W Tumik kiciusXRV Uklad paliwowy i wydechowy 55 23.07.2013 00:16
STOP co o tym sądzicie? Kazmir Układ elektryczny i zapłonowy 8 05.03.2011 08:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.