|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
12.12.2018, 21:59 | #1 |
Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Pawęzów/Tarnów
Posty: 121
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 17 min 13 s
|
Zawieszenie XR 600 R do Transalpa 600 PD10
Siema !
Pytanie do ludzi którzy temat przerabiali i znawców tematu: W swoim Trampku 600 PD10 mam oryginalne zawieszenie ze sprężynami progresywnymi wirtha , przerobionymi zaworami i blachami tak, że dość fajnie to działa. Leży mi w garażu zawieszenie przód od XR 600 R. Lagi z półkami ,sztycą, zaciskiem ham. i przewodem ham w stalowym oplocie. I teraz pytanie: Jest sens zakładać, przerabiać zawias od XR 600 do mojego Trampka ? Zalety zawiasu od XR600: - większy skok zawieszenia ok 280 mm (w Trampku chyba 220mm) - większa średnica rur nośnych więc chyba większa stabilność - lagi dłuższe więc większy prześwit (chociaż już teraz mam ok 25 cm w spoczynku) - zawieszenie z typowo off road`owego moto a nie od drogowego przerobione. - ? Wady zawiasu: - Jedna tarcza hamulcowa (W trampku są dwie) - pytanie jak na asfalcie ? - Jeżdżę sporo w terenie , ale asfaltowe przelotówki też nie są mi obce. Jak myślicie jest sens się w to pakować , bo przeróbek i pracy jest trochę ? Z góry dziękuję za pomoc
__________________
"...kiedy koleina Cie wybierze, nie próbuj jej zmieniać..." |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kilka pytań - zawieszenie AT w TA600 PD10 | zimny | Rama, zawieszenia, napęd | 89 | 23.02.2015 13:02 |