![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Novy przecież będziesz robił paczkę do mnie za tydzień - nie bądź taki i dorzuć lodówkę
![]() ArtiZet - nic takiego się nie dzieje. NORMALNIE taka sprężarka jest smarowana i chłodzona czynnikiem ale skoro go tam nie ma to trzeba do tego użyć czegoś innego. Ja od lat po odłączeniu od macierzy stosuję Sonax MoS2 /taki odpowiednik WD40 ale działający/ psikając go do środka do rurki ssącej jak również /więcej/ do samego zbiornika - oczywiście pustego już bez czynnika. Po wydmuchaniu nadmiaru taki zabieg wystarczy zrobić raz na rok a może i rzadziej - NIGDY nie miałem żadnego problemu z mgłą olejową nawet nie mówiąc o 'pluciu' olejem. Oczywiście do malowania i tam gdzie potrzebne jest jakościowe powietrze trza założyć na wyjście filtroreduktor i używać czystych węży. Jak pisałem to może być jedynie awaryjna sprężarka - napompujesz tym koło i owszem, ale najlepiej żebyś nie zapomniał odłączyć ![]() Dobrze taka sprężarka współpracuje z niedużymi zbiornikami na powietrze kiedy jest sterowana presostatem bo to odpowiada mniej więcej jej projektowanej charakterystyce ON/OFF a ma o WIELE lżej bo pompuje tylko do 6-7bar - zależy jak ustawimy presostat. Jeśli sąsiad nalał tam oleju sprężarkowego po kokardę to wiadomo, że lipa była. No. To jak sie Wam zepsuje lodówka to już wiecie co dalej ![]() m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |