07.03.2019, 12:12 | #31 |
Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Rzeszów
Posty: 12
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 dzień 11 godz 54 min 17 s
|
Łatwo nie będzie jak pisze kolega Radarman
"Walka z rezystorami może być problematyczna bo przednie LED-y mają podwójną intensywność świecenia (DRL i kierunki), a tylne pełnią tylko funkcję kierunków." Znalazłem wątek dotyczący tego problemu na forum NAT z USA https://www.africatwinforum.com/foru...html#post91914 Jeden z użytkowników napisał : "W ten weekend odniosłem sukces. Ostatecznie naprawiłem hiperflash, instalując rezystory 9,8 i 21,5 omów w serii po obu stronach. Wcześniej próbowałem jednego 9,8 (zbyt nisko) jednego 21.5 (zbyt nisko) i dwa 21,5 s w serii (prawdopodobnie zbyt wysokie ... naprawdę błędne zachowanie)" http://www.revzilla.com/motorcycle/r...gnal-resistors Idę tą drogą i zamawiam takie rezystory z R&G (nie majątek), a może się uda. A jak nie to może ten styl RETRO z tymi moimi pomarańczkami mi się spodoba i pozostanę przy nich Przy okazji znalazłem ciekawy link do części elektrycznych do NAT - może już znacie i korzystacie a może komuś się przyda i zainspiruje do działania. http://www.easternbeaver.com/Main/Bi..._crf1000l.html |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kierunkowskazy | ozeh | Wszystko dla Afryki | 11 | 25.08.2016 23:32 |
Kierunkowskazy LED | 7Greg | Układ elektryczny i zapłonowy | 77 | 23.02.2014 04:01 |
Kierunkowskazy | Tymon | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 26.11.2011 00:13 |
kierunkowskazy... | Gawrys | Wszystko dla Afryki | 5 | 13.07.2011 16:02 |