![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tarnów
Posty: 96
Motocykl: RD07a, ATAS 1100
Przebieg: sporo
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 17 godz 40 min 21 s
|
![]()
Ubiegły weekend to pierwsze jazdy nowa Afryką. Przesiadłem się ze starej Afryki, na której nakręciłem ponad 50000km. Na co dzień poruszam sie Golfem ze skrzynią DSG, od początku wiedziałem że chcę automata. To tak tytułem wstępu.
Wreszcie nadszedł ten dzień i odpaliłem NAT. Wszystko tak jakoś instynktownie, bez planu, aby jechać. Kierunek autostrada - tryb bodaj D, odkręcam manetę i po chwili pierwsza myśl.... coś głośno, w starej było ciszej... rzut oka na zegary i - halo, halo, na zegarach prawie 190km/h ! Musi wiać ! Ależ to zapier..la ! Jestem panem całego świata ![]() ![]() Mija kilka dni, przeczytałem kolejny raz wątki dot. NAT.... dopasuje się ta skrzynia, jeden wniosek. Nadchodzi dzisiejszy dzień ..... tym razem analitycznie podejdę do tematu, co mi pasuje, a co maszyna może zaproponować. Podstawa to sprawdzone trasy, na których skupię się na moto a mniej na trasie. Lotka w kierunku Krosno, Wysowa itp. Mija połowa dnia i wniosek jeden - w zasadzie nic nie robię tylko nieustannie zbijam biegi, idzie to sprawnie, ale tempo z jakim maszyna tylko czeka aby wrzucić wyższy biegów mnie nie satysfakcjonuje.... wkurwia mówiąc po żołniersku ![]() 1. tryb D jest do dupy - to wiedziałem już wcześniej 2. hamulce - szacun 3. zawiecha - przód chyba trochę za twardo, tył zdaje się za miękko 4. osłona przeciwwiatrowa, chyba lepsza w starej z deflektorem 5. wydech ? zajebisty ! 6. nie wiem czy to ważne, ale słabiej czuję ciepło oddawane przez reaktor, w lecie to zaleta 7. przesiadka bezproblemowa, jakbym zawsze jeździł NAT, może mały problem z przyciskiem do zbijania biegów, który myli się kilka razy z klaksonem 8. hamowanie skrzynią, może nie jak w manualu, ale ok. 9. absolutnie nie czuć tej wagi (mowa oczywiście o jeździe po czarnym) ale .... ktoś powiedział kiedyś, że wszystko co przed "ale" jest gówno warte, i tak się trochę czuję. Niby dobrze, ale jednak praca skrzyni DCT to nie to, mam w dupie uczenie się tej skrzyni, to nie to ! Ostatnia myśl - idź ścieżką jak na początku, czyli najpierw tryb D - dupa, później pierwszy stopień trybu S .... w mordę ! Co się stało z moją NAT ? To inne moto ! Fuck, o to chodzi ! Ciągnie ładnie biegi , zrzuca tak jak chcę, Jezuuu udało się, to działa !!!!!! ![]() ![]() ![]() Ale dlaczego działa na najniższym trybie S, a nie na najwyższym ? Ok, myślę sobie, makaroniarz pewnie nauczył DST w tym trybie jak ma jeździć ![]() ...godzinę później - zerkam do instrukcji - jedna belka to najniższy tryb S, trzy belki to najwyższy... zaraz, zaraz czyli było odwrotnie niż myślałem ![]() wniosek numer jeden: TYLKO NAJWYŻSZY TRYB S ! reszta jest zbyteczna, może w mieście. Usnę dzisiaj szczęśliwy, uff ![]() Ostatnio edytowane przez king3 : 30.03.2019 o 22:51 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
iDakar - spotkanie, opowieść, film | jachu73 | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 8 | 23.03.2017 12:18 |
5*4*3*2*1 Happy New Year!!!!! | MOTOMYSZA | Polska | 8 | 13.01.2014 20:54 |