Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.05.2019, 12:56   #1
Afri


Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Śląsk
Posty: 4
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 26.000
Galeria: Zdjęcia
Afri jest na dystyngowanej drodze
Online: 54 min 39 s
Domyślnie Ja i moja AT

Cześć wszystkim,

chciałem się przywitać i tak trochę tutaj poopowiadać o AT z racji tego że różne rzeczy się słyszy o niej a że to konkurencja lepsza , lżejsza mocniejsza etc.
Każdy ma swojego faworyta. to może od początku...

w 2016 odbyłem swoją pierwsza podróż motocyklową do Włoch na Hornecie, no i tak to się zaczęło. Wróciłem to już zastanawiałem się co w ogłoszeniu napisze ...
Sprzedałem od ręki.

zaczęły się poszukiwania godnego następcy : Super tenerka, KTM, Ducati, AT
Jeżdziłem : Tenerką , Ducati, Do KTMa nie doszedłem a na At tylko.... siedziałem w salonie.
Mam 168Cm wzrostu, jednak przy pierwszym podejsciu : OD RAZU WIEDZIAŁEM ŻE ONA CI MOJA !!!
kolega z hondy podpowiedział mi : Łukasz bierz DCT .... mówię automat ?weź bez jaj ...!! mówi bierz !!

Wziąłem .


kupiłem ją w 2017 roku nowego w salonie : gmole , ameliniowe kufry i obniżona kanapa do kurdupla jak ja

teraz mamy 2019 rok : a ja mam nalatane 26.000 tyś po całej europie
Austria, Szwajcaria , Włochy , Francja, Hiszpania, Portugalia, Albania, Serbia, Macedonia, Chorwacja, Bośnia , Wegry no i Polska.

więc chyba już mogę coś powiedzieć o jeździe tym sprzętem :

Technicznie:
- łańcuch bez naciągania od nowości ani razu : 24.000tyś
- klocki tył : od nowości 24.000 tyś
- klocki przód : od nowości : 26.000 tyś - wystarczy jeszcze na jakies 4-5 tyś
- silnik : jeżdżony na trybie S2 - zarówno autostrada jak i miasto ( uważam
że jest najodpowiedniejszy
- Alpy i podjazdy górskie : tryb S3
- tryb D - na autostrady OK , i to by było na tyle co do tego trybu....

Prowadzenie:
- bez kufrów : dla mnie rewelacja : w ogóle nie czujesz tego 242 KG DCT
- Z kuframi : przy Ameliniowych kufrach jak dobrze rozmieścisz masę prowadzi się równie dobrze co bez nich : miałem przykład w Barcelonie w korku gdzie trzeba było z kuframi pomiędzy 3-ma pasami wybierać i przebijać się pomiędzy autami. SUPER !!!! byłem pod wrażeniem .

- Winkle - motocykl jest tak dobrze zbalansowany że wchodzenie nawet przy dużych prędkościach w zakręty to dla niego MAŁY MIKI.


Hamulce / Opony:
- Przód bardzo dobry - trzeba się tylko przyzwyczaić do nurkowania. Ale Ok
- opony Fabryczne : 16.000 tyś - ale nie wybrał bym ich sam.
Trailsmart : opony OK , ale też bym ich drugi raz nie założył 9.000 tyś
Brigesstone A41- teraz mam ... zobaczymy (znam gościa co zrobił 17.tys)


Meritum :

Jestem bardzo zadowolony z Mojej AT !! w 95% jestem pewien że kolejna to też będzie AT obowiązkowo z DCT

pozdrawiam wszystkich forumowiczów i zyczę przyczepności !!

Afri jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.