|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
21.05.2019, 22:45 | #11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
motoz tractionator adv trakcyjnie jest bardzo blisko tkc-80, ja bym powiedział, że to jest opona 50/50. Na asfalcie, jak pisałem powyżej, pewnie i bez wibracji leci się nawet 180 km/h. (rzeczywiste...przy aktualnym przełożeniu napędu to było 200+ licznikowe).
w zakrętach kładzie się płynnie, nie ma - typowego dla np. mitasa e-09 - skoku przy dużym pochyleniu i związanemu z tym nieliniowemu pogorszeniu przyczepności. w terenie ma ten sam problem, co tkc - łatwo zalepia sie gliną i słabo oczyszcza. Ja akurat wolę szutry i kamienie niż błoto, więc nie przeszkadza. W każdym razie w Karpaty brałbym z opon 50/50 raczej mitasa e-09. e-07 miałem raz i dawno - na rd07, więc już nie pamiętam. No i nie bierz motoza na przód - to agresywna opona ze świetną trakcją, ale na asfalcie strasznie wyje i ząbkuje. Po wyząbkowaniu wyła tak, że słychać było mimo zatyczek 3M w uszach |