|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24.05.2019, 23:32 | #37 |
malarz
Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Zabrze
Posty: 1,415
Motocykl: RD07b HRC
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 10 godz 7 min 39 s
|
Nie będę zakładał nowego tematu.
Poprzedni właściciel zapewne nie zaglądał do kostki stycznika, ja przyznam się, że też nie i złapał mnie brak prądu na powrocie z Iziego. Na szczęście, gdy poruszałem kostką prąd się pojawił. W domu niestety musiałem to wszystko oddzielić w mało humanitarny sposób. Kostka.jpg Dziurę w styczniku już sobie zakleiłem na bogato. Włożę inną/dobrą czerwoną kostkę, tylko chyba wolałbym to już przerobić, żeby mieć spokój. Tylko czy dobrze rozumuję 1 i 2 zostają w styczniku (sterowanie). A i B zostają w styczniku. 3 i 4 lutuje ze sobą poza stycznikiem (i tak są zmostkowane), tylko od tego połączenia wyprowadzam przewód, który poprzez bezpiecznik 30A łącze z np. śrubką B, czyli prosto do akumulatora. stycznik.jpg Pasuje?
__________________
Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 13:39 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 22.09.2010 00:11 |