Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.06.2019, 08:31   #11
Maciek525


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
Maciek525 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MrWaski Zobacz post
No to jak nie strącisz rantów do środka, to felgę powyginasz i nie założysz. W rantach w środku jest drut i to się nie naciągnie ani milimetr. Nie dziwne że nie dałeś rady.
W terenie masz do zrzucania rantów z krawędzi felgi nóżkę boczną motocykla, własne nogi i masę własnego ciała.
To się musi udać. Wulkanizatorzy jakby tak nie robili, toby rozerwali maszyną oponę i tyle byłoby z wymiany.
Nie no to dla mnie jasne, że nie może siedzieć na rancie w 100% ale właśnie z tym miałem problem bo pod moją masą ta cholera nie chciała zbytnio drgnąć, od strony kolana miałem łyżkę i próbowałem kolanem docisnąć ale efekty były marne, bo jak mówię przy zakładaniu siły były już mega i zrezygnowałem bo bałem się o felgę i oponę. Rzeczywiście dałem ciała bo użyłem nóżki przy zdejmowaniu a przy zakładaniu o tym patencie nie pomyślałem. Pod moto pewnie by się bardziej zsunęła do środka i byłby luz na wrzucenie. Dzięki!!!
Maciek525 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przelewa paliwo w terenie SóHY Uklad paliwowy i wydechowy 12 19.08.2012 16:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.