28.06.2019, 10:09 | #11 |
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,125
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
To nie takie proste. Na innym forum innej marki tez mozna o podobnych akcjach poczytac. To durny system jest, gdzie jako klient nie mamy zbyt wiele do gadania, wiec pomysl z naglosnieniem jest calkiem ok.
Dealer to tez firma gdzie w tabelkach bilans na koniec miesiaca musi sie zgadzac zeby to mialo sens. Za gwarancje a w tym naprawy, usterki, i potrzebne czesci nie odpowiada dealer, ale importer/producent. Na chlopski rozum nalezaloby ten piecyk wyjac i rozebrac ale.. to bedzie iles tam godzin pracy mechanika. Ile - cholera wie. I nie wiadomo czy usterke da sie znalezc. I tu dealer pyta - kto za to zaplaci ? No klient nie - bo slusznie przyjechal z usterka na gwarancji. Z wlasnej kieszenie dealer tego nie sfinansuje. Importer - no importer zachowuje sie jak sie zachowuje. Wiec moto stoi i czeka az jak to fajnie ktos napisal - jakis korpoludek wypije w koncu swoja kawe i klepnie szacowany koszt albo i nie. Wymiana pieca - dla klienta najszybsze i najbezpieczniejsze rozwiazanie. Dla korpo najdrozsze... i nie wiem czy jest marka ktora by to ot tak zrobila w ramach "dbania o dobro klienta". |