Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.06.2019, 10:09   #11
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,125
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

To nie takie proste. Na innym forum innej marki tez mozna o podobnych akcjach poczytac. To durny system jest, gdzie jako klient nie mamy zbyt wiele do gadania, wiec pomysl z naglosnieniem jest calkiem ok.
Dealer to tez firma gdzie w tabelkach bilans na koniec miesiaca musi sie zgadzac zeby to mialo sens. Za gwarancje a w tym naprawy, usterki, i potrzebne czesci nie odpowiada dealer, ale importer/producent. Na chlopski rozum nalezaloby ten piecyk wyjac i rozebrac ale.. to bedzie iles tam godzin pracy mechanika. Ile - cholera wie. I nie wiadomo czy usterke da sie znalezc. I tu dealer pyta - kto za to zaplaci ? No klient nie - bo slusznie przyjechal z usterka na gwarancji. Z wlasnej kieszenie dealer tego nie sfinansuje. Importer - no importer zachowuje sie jak sie zachowuje.
Wiec moto stoi i czeka az jak to fajnie ktos napisal - jakis korpoludek wypije w koncu swoja kawe i klepnie szacowany koszt albo i nie.
Wymiana pieca - dla klienta najszybsze i najbezpieczniejsze rozwiazanie. Dla korpo najdrozsze... i nie wiem czy jest marka ktora by to ot tak zrobila w ramach "dbania o dobro klienta".
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.