|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17.07.2019, 14:29 | #20 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Regulator podaje prąd w zależności od potrzeb
od duzego do zera Zwykła ładowarka ładuje caly czas takim samym W zwyklym kwasiaku odparuje woda gdy jest przeładowany - gotuje sie . Cele mają ujscie gazów Żelowy jest zapakowany szczelnie To z głowy. Dokładne wyjasnienia znajdziesz w necie ps. zamontuj sobie chinskie gniazdo do ladowania elektroniki z woltomierzem. Kupilem za 14 euro Chodzi już rok i dalej dziala. Przejechane przeszlo 10 tys km.Voltomierz wskazuje dość dokladnie +- 0.10 V o ile woltomierz sprawdzajacy też dokladny ( też chinczyk ) i masz ciągłą kontrolę. Masz ładowanie akumulatora przez gniazdo , voltomierz i dwa piny do sprzetu. Ma być koniecznie z wylacznikiem
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 17.07.2019 o 14:46 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowy Akumulator Yuasa YTX14-BS super MF | marekw | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 09.07.2015 08:19 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 11:44 |