Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.07.2019, 14:36   #21
ArtiZet
 
ArtiZet's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: akalicy stolicy
Posty: 3,376
Motocykl: XRV650
Przebieg: 90+
ArtiZet jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 5 min 45 s
Domyślnie

Chodzi o to aby go nie przegrzać- mocno rozładowany aku z moto pobiera duzy prad który powoduje jego nagrzewanie ( prad ladowania spada wraz z naładowaniem aku); żelowy powinno sie ładować pradem o stałej wartości czego klasyczny układ w moto nie zapewnia (tu jest z zasady stałe napiecie a nie prąd)

Ostatnio edytowane przez ArtiZet : 17.07.2019 o 14:45
ArtiZet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Nowy Akumulator Yuasa YTX14-BS super MF marekw Układ elektryczny i zapłonowy 10 09.07.2015 08:19
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative Wojak Układ elektryczny i zapłonowy 26 12.12.2012 11:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.