![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() |
![]()
Chodzi o to aby go nie przegrzać- mocno rozładowany aku z moto pobiera duzy prad który powoduje jego nagrzewanie ( prad ladowania spada wraz z naładowaniem aku); żelowy powinno sie ładować pradem o stałej wartości czego klasyczny układ w moto nie zapewnia (tu jest z zasady stałe napiecie a nie prąd)
Ostatnio edytowane przez ArtiZet : 17.07.2019 o 14:45 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowy Akumulator Yuasa YTX14-BS super MF | marekw | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 09.07.2015 08:19 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 11:44 |