![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Mława
Posty: 63
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 1 godz 56 min 3 s
|
![]()
Cześć.
Nikt chyba nie wspominał o ustawieniu klamek. Do jazdy w terenie na stojącą powinny być opuszczone w dół ,Tak żeby tworzyły jedną linię z ramionami. Daje to tyle, że nie przykurczasz łokci do ciała tylko unosisz je w górę ,szeroko co daje swobodę sterowania. Nie trzymasz kurczowo kierownicy, Co nie jest najlepszym rozwiązaniem. Swobodnie operujesz rolgazem . Nie masz wygiętych nadgarstków więc ich nie męczysz i nie opuszczasz barków. Z tym ściskaniem baku kolanami to bym nie przesprzesadzał. Prawidłowy dosiad sprawdza się chyba na asfalcie. W terenie chyba lepiej jak motocykl pracuje pod nami a my sterujemy ciałem balansując na podnóżkach. Kierownicy się nie trzymamy. TYLKO NOGI I TUŁÓW. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
obniżone podnóżki dla kierownika | PiotrVN | Wszystko dla Afryki | 16 | 16.07.2023 00:23 |