|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28.07.2019, 10:54 | #1 |
Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
Ustawienie zawieszenia pod pasażera.
Cześć,
Poczytałem wszystko co tu mamy na temat zawiasów, ale konkretnie o doregulowaniu zawieszenia pod pasażera i bagaż specjalnie nic nie ma. Wyczytałem, że w BMW jest po prostu przycisk i moto samo tak się ustawia. U nas trzeba samemu sobie dopracować ustawienia żeby było OK i tu pytanie jak to cholerstwo doregulować. Na potrzebę dyskusji ustalmy, że robimy to na fabrycznych zawiasach. Jedyne co tu wyczytałem to żeby tylną sprężynę i odbicie (rebound) skręcić na maksa. (Dzięki dla Mada) 1. - Co dała by regulacja dobicia? 2. - Jak dostroić przód? Też sprężynę i odbicie na maksa? W ogóle czy przód przy pasażerze jest dociążany czy wręcz przeciwnie, bo mam takie wrażenie, że koło chce się podnieść do góry. Macie jakieś doświadczenia? Ktoś, coś? |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
ustawienie zegara itd. | machoni | NAT - Warsztat | 13 | 27.07.2018 12:59 |
Zawieszenie-jego ustawienie i regulacja | myku | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 22.05.2017 20:17 |
Ustawienie amora | Leonr2 | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 28.03.2013 09:44 |
moto z UK, ustawienie swiatel | dery | Regularne czynności serwisowe | 11 | 19.09.2008 00:50 |