12.08.2019, 11:31 | #30 |
Ja myślę że trzeba olać temat.
Jak widać ohlinsy też się wycierają, osobiście widziałem wytarte lagi od supertenery1200, teraz gość wrzycił na advrider zdj. z takimi samymi wytarciami w tigerze 800. Po prostu tak się dziejea anoda na lagach to porłoka dekoracyjna. Dbać o świerzy olej w zawieszeniu, wymieniać raz w sezonie, a nie jak się lagi zleją, dzięki temu zawieszenie będzie lepiej pracować i mniej się zużywać. To samo dotyczy amortyzatora, tam jest kilka setek oleju a przyjmuje dużo większe temperatury niż ten w lagach, co 2-3lata wysłać amor na serwis, a nie chwalić się że ktoś nie dotykał nic przez 100tyś i dalej się nie zlało więc jest super. Ludzie kupują sprzęty za 30-40-50tyś.zł i żał im wydać 3-4stówki na serwis zawiasu raz w roku, albo 100zł żeby wytłumaczył co to jest SAG co robi reboud i comp. i jak to ustawiać żeby jeżdziło się dobrze. Dobrze ustawione zawieszenie daje w terenie i na asfalcie tyle co dobre opony. Ale większość ludzi woli wydać tą stówkę na osłone tylnego zbiornika hamulcowego, albo osłonke klaksonu, żeby moto nie trąbiło przy skęcaniu kierownicą...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 12.08.2019 o 11:39 |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? | peter8700 | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 22.06.2017 00:13 |
Dolna półka??? | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 23 | 27.05.2014 23:22 |