24.10.2019, 19:10 | #11 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
22 tys to dość sporo. To bedzie zapewnie golas. W akcesoria trzeba wrzucic dodatkowe 5 kola przynajmniej. Idzie trafić za 15 tys za mało używany tylko nie trzeba się spieszyć. Jesli jesteś pewien ,że taki motocykl chcesz to nawet 12 koła i zrobic wszystko po swojemu i od podstaw. Wyjdzie mniej niż te 22 tys a bedzie funkiel nowka. Dziś majac 22 tys nie wiem czy nie kupilbym Dr 650 se i zmienił zawiasy dodał zbiornik i inne bajery . Wyszloby i tak chyba mniej niż te 22 tys.
Oczywiscie nie traktujemy te motocykle jako endura tylko motocykle wyprawowe. W tym roku stulknalem około 12 tys na XRL . Wyszla w sumie tylko jedna usterka - przebicie przewodu w/n. Motocykl na razie bezawaryjny Obowiazkowo chlodnica oleju do zamontowania Do XRL kupisz wszystko bez problemów Do silnika polecam Motomaxa , tylko te terminy... U mnie zmieniona skrzynia - wolna dwójka i szybka piątka Zbiornik acerbis , chlodnica oleju XR400, no i lekki wydech. Gaźnik ma być oryginalny. O kierownicy nie wspomnę bo oryginalna to kawalek rurki. Trzeba ją odsunąć i podnieść. Zaponialem, ze jeszcze akumulator lionowy po kanapa i wrzucony kickstarter. Plastyki XR 600 Przyszlosciowo to może zamontuje jeszcze owiewke ale nie do tej lampy bo sie nie da. Albo KTM 640 albo Baja Jeśli silnik ma być bezawaryjny to zadnego grzebania w gaznikach czy podwyzszanie mocy. Oryginał ma być- tylko wydech lekki
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 24.10.2019 o 20:00 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko dla afrykańczyka | stopa-uć | Wszystko dla Afrykańczyka | 5 | 09.04.2012 00:33 |
Wszystko o D.I.D. | Dubel | Rama, zawieszenia, napęd | 0 | 07.05.2010 21:53 |