Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.11.2019, 22:56   #27
MrWaski
 
MrWaski's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,208
MrWaski jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 23 godz 14 min 23 s
Domyślnie

Wystarczy wozić w sakwie takie coś: https://pl.aliexpress.com/item/32837...c00hgdDaH&mp=1

PS
ECU też bez problemu może kontrolować akumulator kwasowy jeśli producent tylko zechce.
MrWaski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DRZ 400 mało prądu Andrzej_Gdynia Inne - dyskusja ogólna 10 16.09.2013 00:42
kolejność przewodów z alternatora Baal Układ elektryczny i zapłonowy 13 10.12.2010 18:14
Dekiel alternatora Misza Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 03.12.2008 09:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.