Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.04.2020, 10:07   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

duża zaletą NAT była prostota która na ogół przekłada się na bezawaryjnosc. ja np. z tego powodu skreśliłem DCT i za żadne skarby nie dałbym sobie wcisnąć elektronicznego zawieszenia. Po czterech latach na NAT nie mam żadnych uwag i nie nosi mnie za nowym moto, ten jest po prostu good enough dla moich potrzeb i zastosowań, hajs wolę wydać na dalsze wycieczki.

a te wszystkie gadzetixy cieszą chwilę po zakupie. ostatecznie najważniejsza jest droga i to, w jaki sposób radzi sobie z nią motocykl.
przynajmniej dla mnie.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 23:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 11:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.