![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
duża zaletą NAT była prostota która na ogół przekłada się na bezawaryjnosc. ja np. z tego powodu skreśliłem DCT i za żadne skarby nie dałbym sobie wcisnąć elektronicznego zawieszenia. Po czterech latach na NAT nie mam żadnych uwag i nie nosi mnie za nowym moto, ten jest po prostu good enough dla moich potrzeb i zastosowań, hajs wolę wydać na dalsze wycieczki.
a te wszystkie gadzetixy cieszą chwilę po zakupie. ostatecznie najważniejsza jest droga i to, w jaki sposób radzi sobie z nią motocykl. przynajmniej dla mnie. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |