Cytat:
Napisał 44FG
Jacku, jeździsz modelem Adventure Sports czy 'zwykłym'? Bo jeśli 'zwykłym' to może po prostu wymienione przez Ciebie problemy wynikają z niskiej szyby? Wtedy może wystarczy u Ciebie zmienić szybę na akcesoryjna, wyższą. Przy prędkościach 75-100 nie wyobrażam sobie raczej wibracji o jakich piszesz od kufrów na Adventure Sports. Ja wprawdzie mam te oryginalne 'hondowskie' od Givi ale nie odczułem żadnych wibracji na razie do 160-170 km/h. Szerokość jest oczywiście pewną niedogodnością ale po pierwsze nie jest szerzej niż kierownica a po drugie jak założysz sakwy na stelaże to będzie raczej podobnie szeroko.
|
Widzę, że jesteście w tej dziedzinie skarbnicą wiedzy
Trafiłem w odpowiednie miejsce.
Właśnie się zastanawiałem, czy może mam nieprawidłowo ustawione zawieszenie i stąd problemy z ładunkiem. Może nie powinienem zmieniać kufrów na miękki tylko zmienić ustawienie zawieszenie? Zapytam w osobnym wątku by tutaj nie zmieniać tematu.
Jeżdżę CRF1100D4L więc mam szybę regulowaną i zawieszenie eera, którego do końca nie ogarniam chyba. Muszę spróbować na podniesionej szybie.
Po założeniu TraxADV moto robi się szeroki jak ikarus. Dupa jest szersza ok 20 cm od kierownicy.