|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30.05.2020, 21:16 | #16 |
Fabryczne styki pompy są większe i wytrzymają więcej od styków przekaźnika, to miałoby sens gdyby styki nie były do kupienia a tymczasem są i starczają na bardzo długo.
Z pompy wyprowadziłem jeszcze kabelek wpięty za stykiem przez złącze 3 pinowe i doprowadziłem do przełącznika którym wybieram czy kontrolka żółtej rezerwy ma pokazywać rezerwę czy rytm pracy pompy (pokazuje chwilowe zużycie paliwa ) i poza tą czasówką i nowymi stykami to wszystkie modyfikacje, stare dobre jeszcze oryginalne styki w zapas i w drogę
__________________
Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak powinna działać pompa w AT | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 35 | 03.11.2016 09:35 |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 17:56 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 12:31 |