Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.06.2020, 19:49   #11
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 614
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 15 godz 46 min 21 s
Domyślnie

Po zadupiach daleko daleko z pewnością manual w razie awarii daje większą szansę na naprawę. Po zadupiach blisko mi pasuje DCT. W terenie dawało mi ogromny komfort to, że zawsze miałem wybrany odpowiedni bieg bez zastanawiania się nad tym jaki to powinien być i machania wajchą. Mam w ogóle taką obserwację, że dzięki tej całej elektronice w którą wyposażony jest ten motocykl po prostu mam więcej frajdy. Mogę odkręcać i cieszyć się tym, że uślizg tylnego koła jest ograniczany przez kontrolę trakcji, bieg mam wybrany przez DCT a jak chcę na maxa spóźnić hamowanie to nie muszę być Markiem Marquezem tylko ABS mi to wyłapie. Mam świadomość, że nie będę mistrzem świata we wszystkim czego chciałbym spróbować a taki motocykl daje mi szansę przeżyć fajne chwile i na końcu wrócić cało, zdrowo i bez strat w sprzęcie do domu. Tyle od niego oczekiwałem i wszystko to jak na razie mi dał.
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 23:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 11:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.