![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 | |
![]() |
![]() Cytat:
Do wcześniejszych odpowiedzi dorzucę tylko, że warto zwrócić uwagę na ten mniejszy klucz, by miał możliwie niską granicę dolną. Górna 30 Nm jest spoko bo 1/4 i tak za dużych momentów lepiej nie kręcić. Ja kupiłem proxonna, który zaczyna się od 6 Nm a często małe śruby wkręcane w stop lub aluminium maja specyfikację 3 - 5 Nm. Ręką moim zdaniem nie ma szans wyczuć 5 Nm. Niby niewielka różnica, ale. Np. w rowerach kierownica jest zwykle łapana w mostku na 5 Nm. W NAT tez jest kilka śrub na 5 czy 3,8 Nm. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki klucz dynamometryczny ? | chomik | Regularne czynności serwisowe | 148 | 24.01.2024 23:57 |