|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.07.2020, 19:07 | #11 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,859
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 dzień 19 godz 37 min 20 s
|
Regulator nie padł sam z siebie. Może go załatwić np. syf w instalacji,czyli zasniedziałe złączki, które to stawiają duży opór i się grzeją, topią. U mnie ładowane oscylowało w granicach 15v. Nowy aku, nowy regulator. Dopiero wymiana żyły zasilającej światła mijania uspokoiła prądy. Stara była po prostu już zmęczona, aż czarna w środku.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
problem z elektryką- kierynki, neutral, stop | leszek | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 05.06.2014 20:54 |