![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 24 min 42 s
|
![]()
dokładnie od temperatur i ciśnień zaczynając na chemii ze spalania kończąc..
o wymianie oleju w silniku taż można dyskutować, na początek można taki olej wysłać do analizy na ile utracił parametry wyjściowe i przypuszczam iż spokojnie 50% więcej km można latać. Podobnie jest z innymi materiałami eksploatacyjnymi. generalnie punktem wyjścia do wszystkiego jest intensywność eksploatacji moto i jakość zastosowanych materiałów. To co podaje producent to kompromis a raczej chronienie własnych 4 liter więc jest to mocno przesadzone na niekorzyść klienta. Oczywiście to moje prywatne zdanie i nie namawiam nikogo do ignorowania zaleceń... może się okazać,że nie zmieniona w czas świeca zgubi 10 iskr przy złożeniu w zakręcie co doprowadzi do katastrofy w ruchu lądowym, wykolejenie pociągu z zerwaniem linii zasilającej niedalekie lotnisko i rozbicie 2 lądujących samolotów z maseczkami z Chin ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie uszczelniacze zaworowe? | Fihu | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 09.09.2018 10:57 |
Uszczelniacze lag z Larsona. | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 28 | 20.04.2012 16:00 |
Pierscionki, uszczelniacze | Evvil | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 18 | 12.09.2011 22:21 |