Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.11.2020, 10:12   #10
jtd


Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 127
Motocykl: nie mam AT jeszcze
jtd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
Witajcie


Nie wiem jak wy to robicie. W beciaku mam 13/50 w lc4ce 15/48. I wtedy w terenie to jedzie ale na twardym ponad 100 już się męczy.

Pozdr rr
Bo trzeba miec swiadomosc, do czego jest CRF250L. Nikt nie chce chyba zmiana zebatki udawac ze ma exc. Za to kontrola zaworow co 24k , olej 12k teoretycznie. 15 mimut serwisu co zezon.
jtd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
crf250-rally - ma ktoś u nas coś takowego ? jorge Honda - inna niż AT & NAT 289 18.07.2019 23:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.