|
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Tu nie o to chodzi żeby coś /gdzies wiecej wjeżdzać - mowa o dualach.
I trochę jednak jest tak że ten KTM w 2008 wysoko zawiesił poprzeczkę jeśli chodzi o duala, robiąc 690 z niezłym, regulowanym zawiasem a masie niższej niż oferowane obecnie 250/300 i mocnym silnikiem (nawet za mocnym) Wadą za to jest jednak jakość KTM (jak się czyta po forach) - choć jak pisałem moj ma 71500km i psuja sie jakiś pierdoły ( typu licznik - naprawa 100 zł) - ale generalnie pali /jeździ oleju nie bierze itp i wszystko działa ![]() I ktoś nakręcił 60 parę tysiecy przede mną ![]() Może jeden im sie udało zrobic ![]() Wg mnie ludziska chętnie by przyjeli motorek dualowy ok 400 cm wadze do 120-130kg i mocy 40 KM ( ale ja wiem takie rzeczy w TMobile) Powoli to idzie chyba w dobrym kierunku CRF300L i może wspomniane Kawasaki - ale powoli ![]() I jak w przypadku CRF250L - to w nowych motkach - ludzie zrobią jakieś mody i zacznie to w miarę działac ![]() ps I nie jest to tak, że ja wykorzystuje ten potencjał KTM - jeżdze tak sobie - raczej słabo - ale czasami jako mistrz prostej lubie sobie bezstresowo pozapierniczać ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zimówki dual sport | Roni92 | Hamulce, kola, opony | 7 | 30.09.2016 14:02 |
Nowe SHINKO dla dual sport | lukasz_vip | Hamulce, kola, opony | 5 | 15.07.2015 16:34 |
Opony Shinko 700 Series Dual Sport Tire | Dzinoafro | Hamulce, kola, opony | 4 | 30.05.2012 12:07 |