![]() |
|
Trialówki Dział poświęcony motocyklom trialowym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Przepaść niby tak ale czytałem gdzieś ze ten przełom z twinshock na mono... od tamtej pory nie zmienil się rozstaw osi, kąty.... wszystko jest takie samo lub bardzo zbliżone.
Imo dzisiaj jest lżej - Fantic mimo chłodzenia powietrzem wazy niemal 10kg więcej od bety, która tez super lekka nie jest bo 72kg. Bardzo dużo robią te żwawe współczesne silniki ale ogólnie ja wole to zamulanie bety. Tył współcześnie jest na kiwaczce co ponoć tez robi lepiej. Ja wiem na pewno ze na tych fanticach 243 jeździli tak ze nigdy tak nie dam rady. Klasycznie: 80% jak zawsze robi łącznik. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |