|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22.12.2020, 23:23 | #18 |
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,183
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 16 s
|
Trochę kolega o bms musi sie jeszcze poczytać, najprościej mówiąc w obudowie masz fizyczne 4 akumulatory które połączone są szeregowo, Balansowanie ogniw to główny cel bms. Ładujesz ognio napięciem 3,65v chyba każdy aku osobno musi miec taki sam poziom naładowania mimo różnej kondycji . Robi to bms mimo ze do słupków podpinasz 14,2V. Przyczyna awarii moze być tylko chwilowy spadek napięcia na jednym z ogniw wtedy bms odcina napięcie aby zabezpieczyć układ przed awaria naładowanie akumulatora często rozwiązuje problem.
|