|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24.02.2021, 12:20 | #11 |
tak dla ciekawości - KIEDYŚ myślałem nad zakupem ST11 i oglądałem tu na dolnym śląsku kilka sztuk. z reguły reanimowane lub wręcz trupy. niemniej silnik zawsze pracował jak szwajcarski zegarek z tym charakterystycznym wizgiem.
MHV - jeszcze dwie rzeczy sobie przypomniałem: gnijący wahacz - jeśli super ładny znaczy, że albo po wymianie, lub co bardziej prawdopodobne po spawaniu lub zaklejeniu matą dziury. na to trzeba uważać. gnije on NA WYLOT i to tylko kwestia kiedy a nie CZY. gnijący na potęgę układ wydechowy - więc jeśli masz możliwość kupić używkę z akcesoryjnym wydechem /najwięcej było Motadów/ z nierdzewki to jest to naprawdę duża okazja. reszta to jak wszędzie - w motocyklu silnik jest ważny, ale jak chcesz wyprowadzić na prostą całą resztę to jest długi bal bo zawias, łożyska, uszczelnienia, zestawy naprawcze hamulców, pomp na kierownicy, wysprzęglika... jest tego trochę. to są elementy, które po prostu się starzeją i wymagają uwagi i przynajmniej rozbiórki, weryfikacji i smarowania. niestety często również wymiany. widziałem to zbyt wiele razy, żeby skupiać się tylko na piecu. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|